GRAND CAROB

ESTRATÉGIA DE COMUNICAÇÃO, PACKAGING

COMMUNICATION STRATEGY, PACKAGING

pt

No Algarve não há só sol e praia. Também há muita alfarroba e grandes ideias podem surgir à volta dela. Foi o que fez a Grand Carob, empresa 100% nacional quando criou a Bebida de Alfarroba, uma bebida vegetal, natural e sustentável, pois a sua matéria prima provém do pomar de sequeiro do barrocal algarvio e da qual Portugal é um dos principais produtores mundiais.

en

Algarve is not just sun and beach. There’s also a lot of carob and great ideas can come up around it. That’s what Grand Carob, 100% national company when it created the Carob Drink, a vegetal drink, natural and sustainable, as a result of its raw material that comes from a dry land orchard of the algarvian barrocal and of which Portugal is one of the main world producers.
A TRUE desenvolveu o packaging desta nova bebida, bem como toda a sua estratégia de comunicação.  Brevemente vai estar à venda em todos os supermercados do país, do mundo e até, quem sabe, num café perto de si.  
TRUE. developed the packaging for this new drink, as well as the whole communication strategic. 
Soon it will be available in all supermarkets in the country, the world and even, who knows, in a coffee shop near you.